-
Strategia komunikacji.
Jak skutecznie dotrzeć do określonych grup celu.1). Lektury 5D
Rola zmysłów w zrozumieniu treści edukacyjnych.
Grupa celu: K/M 16-20 latWzrok i słuch – to zmysły wiodące w uczeniu się w aspekcie integracji sensorycznej. Wykorzystując techniki dostosowania treści kultury dla osób niepełnosprawnych sensorycznie, powstała idea produkcji wydarzeń edukacyjnych 5D dla uczniów szkół średnich.
Strategia to nowy model dydaktyczny, dopasowany do młodzieży z XXI wieku – dający współczesne narzędzia komunikacyjne nauczycielom z XX wieku.
© Dolnośląski Instytut Doradczy / Fundacja Katarynka
2014 – 2017 -
2). Bajka
Odkryj w sobie dziecko.
Grupa celu: K/M 16+ latBajka może poruszać każdą problematykę – może też, z powodu braku ograniczeń wizualnych otwierać szersze możliwości komunikacyjne.
© Acztery / Mediabrands
2002 – 2011 -
3). Content 2.0
Budowanie relacji oraz zasięgu.
Grupa celu: K/M 18-50 latIdea produkcji i dystrybucji atrakcyjnych i przydatnych treści, które mają za zadanie zainteresować i utrzymać ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców – tak aby nakłonić ich do działania.
© Nowe media rolnicze
2018 – 2020