• Strategia komunikacji.
    Jak skutecznie dotrzeć do określonych grup celu.

    1). Lektury 5D
    Rola zmysłów w zrozumieniu treści edukacyjnych.
    Grupa celu: K/M 16-20 lat

    Wzrok i słuch – to zmysły wiodące w uczeniu się w aspekcie integracji sensorycznej. Wykorzystując techniki dostosowania treści kultury dla osób niepełnosprawnych sensorycznie, powstała idea produkcji wydarzeń edukacyjnych 5D dla uczniów szkół średnich.

    Strategia to nowy model dydaktyczny, dopasowany do młodzieży z XXI wieku – dający współczesne narzędzia komunikacyjne nauczycielom z XX wieku. 

    © Dolnośląski Instytut Doradczy / Fundacja Katarynka
    2014 – 2017

     

     

  • 2). Bajka
    Odkryj w sobie dziecko.
    Grupa celu: K/M 16+ lat

    Bajka może poruszać każdą problematykę – może też, z powodu braku ograniczeń wizualnych otwierać szersze możliwości komunikacyjne. 

    © Acztery / Mediabrands
    2002 – 2011

     

     

  • 3). Content 2.0
    Budowanie relacji oraz zasięgu.
    Grupa celu: K/M 18-50 lat

    Idea produkcji i dystrybucji atrakcyjnych i przydatnych treści, które mają za zadanie zainteresować i utrzymać ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców – tak aby nakłonić ich do działania. 

    © Nowe media rolnicze
    2018 – 2020